keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Born Pretty Store - BP-L006

Sain viime vuoden puolella viestin Born Pretty Storelta, jossa kyselivät haluaisinko muutaman tuotteen esiteltäväksi. Suostuin, ja muutaman viikon jälkeen valitsemani tuotteet saapuivat postilaatikkoon.

I got message from Born Pretty Store asking if I wanted to test some of their items. I agreed and after few weeks I got them.


Valitsin ekana laatan BP-L006, jossa on 14 koko kynnen kuvaa (1,5x2cm) ja 8 pikku kuvaa. Kuvat nousivat laatasta hyvin, eikä sen kanssa ollut mitään ongelmia. Tämä laatta ja muita löytyy kynsikoristeista.

My first choice was plate BP-L006 that has 14 images that are 1,5x2cm and 8 smaller images. I had no problems stamping with this plate. You can find this plate and other nail art items at their nail art section.


Kynsillä on kolme kerrosta OPIn Can´t Find My Czechbookia, peukaloon, etusormeen ja pikkurilliin laitoin lisäksi kaksi kerrosta Gina Tricotin Blue Spacea. Nimettömään ja keskisormaan leimasin Konadin Blue Pearlilla lumihiutaleet, jotka onnistui aika hyvin ottaen huomioon, että tämä on vasta toinen kerta kun leimailen, jos ei lasketa harjoittelu leimauksia.

I have three layers of OPI's Can´t Find My Czechbook and on my thumb, index and little finger I have two layers of Gina Tricot's Blue Space. I used Konad's Blue Pearl to stamp the snow flakes, that turned out quite good, considering that it's my second time stamping, if you don't count the practice stampings.

OPI - Can´t Find My Czechbook, Gina Tricot Beauty - Blue Space & Konad - Blue Pearl

Yhteistyössä

Koodilla VSL91 saa 10% alennuksen ostoksista.
With code VSL91 you get 10% discount

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti